Τετάρτη, 17 Φεβρουαρίου 2010

Τα δημογραφικά στοιχεία των χρηστών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης



Έρευνα σχετικά με τους χρήστες των υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης (FaceBook, Twitter, LinkedIn, MySpace, Bebo k.τ.λ.) πραγματοποίησε το Pingdom. Ένα από τα κύρια συμπεράσματα της έρευνας είναι ότι το 25% όσων χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης είναι 35 έως 44 ετών. Σημειώνεται ότι η έρευνα περιλαμβάνει στοιχεία για τους χρήστες στις ΗΠΑ προερχόμενα από τα 19 πιο δημοφιλή site κοινωνικής δικτύωσης.

Σύμφωνα με την ως άνω έρευνα, δεύτερη στη χρήση των Social Media έρχεται η ηλικιακή ομάδα όσων είναι 45-54 ετών (19%), τρίτη η ομάδα 25-34 (18%) και τέταρτη η ομάδα ηλικιών έως και 17 ετών. Το χαμηλότερο ποσοστό χρήσης αφορά τις ηλικίες 65 και άνω με μόλις 3% αλλά και εκείνη των ηλικιών 18-24 με μόλις 9%, πράγμα που αποτελεί άλλο ένα στοιχείο-έκπληξη.

Την απόλυτη κυριαρχία στα δύο πιο δημοφιλή site κοινωνικής δικτύωσης, το Twitter και το Facebook, δείχνει πως έχουν χρήστες άνω των 35 ετών με ποσοστά 64% και 61% αντίστοιχα ενώ οι νεότεροι προτιμούν το Bebo (44% για τις ηλικίες κάτω των 17) και MySpace (33%).

Με βάση τα στοιχεία της έρευνας ο μέσος χρήστης των Social Media είναι 37 ετών και ήταν περίπου 20 ετών όταν εμφανίστηκε το Web.

Οσον αφορά τα δύο φύλα τα πράγματα είναι μοιρασμένα με ένα ελαφρύ προβάδισμα των γυναικών με 53% έναντι 47% των ανδρών στη συνολική χρήση των Social Media. Οι γυναίκες φαίνεται οτι προτιμούν το Bebo, το MySpace και το Classmates.com ενώ πιο "ανδροκρατούμενα" είναι τα Slashdot, Reddit, Digg. Τέλος τόσο στο Twitter όσο και στο Facebook η γυναίκες φαίνεται πως έχουν το προβάδισμα με 59 και 57%.

Τα 19 site που προσφέρουν υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης και περιλαμβάνονται στην έρευνα του Pingdom είναι τα: Facebook, LinkedIn, MySpace, Twitter, Slashdot, Reddit, Digg,Delicious, StumbleUpon, FriendFeed, Last.fm, Friendster, LiveJournal, Hi5, Tagged, Ning, Xanga,Classmates.com, Beb.

Πληροοφορίες από την εφημερίδα Ελευθεροτυπία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου